Terug naar huis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maarten en Nelleke Swinkels - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maarten en Nelleke Swinkels - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Maarten en Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Nelleke

03 Maart 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dinsdag 3 maart

Jaap belt om kwart voor acht met het bericht dat Tante Anny, Maartens peettante is overleden. Ze was bijna 99 en de laatste Van Crey die nog in leven was. Gelukkig zijn we vlak voor ons vertrek nog bij haar op bezoek geweest. We zijn meteen klaar wakker en ik begin met het pakken van de koffers. Maarten werkt het verslag bij en geeft nog een lesje in het maken van spreadsheets. Nadat de koffers zijn gepakt, de verslagen geredigeerd en de foto’s op de website gezet gaan we nog even lekker lezen in het zonnetje bij het zwembad. We hebben op weer online al gezien dat dit de komende dagen in Nederland zeker niet het geval zal zijn. Als rond de klok van 5 uur ome Cees en oma Truusje zijn gearriveerd toasten we eerst op de prachtige vakantie met de champagne, die we kochten bij de Montana vinyard. Tot slot eten we nog gezellig bij het Thai’s restaurant in Conifer Grove en dan worden de korte broeken en topjes verruild voor spijkerbroek en trui. We laden de huurauto vol en Miriam gaat samen met Mieke en Ome Cees mee. We vertrekken, opnieuw met al die koffers, naar het vliegveld. De huurauto is snel afgeleverd en dan is het moment om afscheid te nemen van de familie. Miriam zien we over een paar weken al weer en we proberen ome Cees nog over te halen om naar de 80ste verjaardag van mam te komen in augustus. We will see. Om exact 23.00 uur vliegen we richting Los Angeles. Daar hebben we een korte technische stop en dan nog een overstap in London. Als alles goed verloopt zijn we woensdagmiddag om 15.00 uur op Schiphol, waar Bart ons zal ophalen. Onze vakantie zit erop. Het was in een woord great!

• 03 Maart 2009 - 08:43

Joan En Tony.:

Welkom terug in het vaderland. Nu eerst maar wat uitrusten. Tot ziens.
    Joan en Tony

• 03 Maart 2009 - 11:50

Arij Heijboer:

Goede thuisreis en nu maar lekker nagenieten over deze "great" reis.
    Iets om nooit te vergeten.
    Ben blij dat voor jullie alles goed is verlopen (geen pech, ziekte of andeszins).
    Welkom thuis en Nelleke kom het mij allemaal nog maar eens persoonlijk vertellen.
    Tot dan,

Arij

• 04 Maart 2009 - 08:14

Besturingscentrum :

Fijn dat je er weer bent Maarten. We zien je morgen natuurlijk weer.

Je bent weer terug in de credietcrisis!!

We snakken naar je verhalen.

• 05 Maart 2009 - 14:49

Maria:

Hoi Maarten en Nelleke en Oma Truusje.
    We hebben niks gehoord van vallende vliegtuigen dus we gaan er van uit dat jullie goed aangekomen zijn.Welkom thuis,groetjes uit Oirschot.

• 05 Maart 2009 - 20:22

Netty:

Fijn dat jullie weer thuis zijn.